ERP – FA Finans Muhasebe

Doğru kararlar almak, doğru veriye ulaşmak ile mümkündür. Workcube Catalyst Finans&Muhasebe, şirketinizin güncel finansal operasyonlarını ve verilerini gerçek zamanlı ve bütünlüklü olarak yönetmenize olanak tanır.

ERP – SD Satış Dağıtım

Alan, satan, depolayan işletmeler için geliştirilen Workcube Catalyst Satış&Dağıtım, farklı coğrafyalardaki tedarik, satış ve lojistik süreçlerinizi tek ve merkezi olarak yönetebileceğiniz tüm fonksiyonları size getirir.

ERP – MM Üretim

Workcube Catalyst Üretim, size sürekli güncelleyebileceğiniz dinamik bir üretim süreci planlaması, yönetimi ve dijital çağda akıllanan makinelere entegre olabileceğiniz akıllı bir yapı sunar.

CRM – Müşteri İlişkileri

Catalyst CRM, sizi müşterinize daha da yakınlaştırır. İş geliştirme ve satış çalışanlarınız müşteri hakkında çok sayıda bilgiyi kaydedebileceği gibi müşterilerin de bıraktığı izleri izler.

HR – İnsan Kaynakları

Catalyst HR ile organizasyonunuzu planlar, uzak ofislerinizi, fabrikalarınızı, iş yerlerinizi internet üzerinde yakınınıza getirirsiniz. Tek şubeli işletmeden grup şirketlerine kadar her boyda işletme için ideal çözüm sunar.

PMS – Proje Yönetimi

Proje Yönetimi ile zamanınızı ve kaynaklarınızı, proje gelir ve giderlerinizi yönetir, hakedişler, proje iş gücü maliyeti, malzeme ve ihtiyaçlar v.b. hakkında gerçek zamanlı raporlar elde edersiniz.

PAM – Fiziki Varlık Yönetimi

Fiziki Varlık Yönetimi, şirket içerisindeki fiziki varlıkların, motorlu taşıtların ve IT varlıklarının kayıtlarının tutulması ve tüm tamir-bakım işlerinin merkezi olarak yürütülmesi amacıyla kullanılmaktadır.

CMS – İçerik Yönetimi

İçerik Yönetimi, kurumsal web sitelerinizi (kurumsal site, e-ticaret sitesi, Intranet ve Extranet’lerinizi) doğrudan Workcube ERP, CRM sisteminizle entegre bir şekilde kolaylıkla yönetmenize imkan sağlayan araçlar sunar.

DAM – Dijital Varlık Yönetimi

Workcube Catalyst’in sunduğu evrensel kataloglama yeteneği, dijital varlıklarınızı bir araya toplayarak organize etmenizi sağlar. Çoklu format desteği, revizyon takibi, özelleştirilmiş arşiv erişimi, etkili ve merkezi stoklama ve yönetim gibi nitelikleri, Workcube Catalyst Dijital Varlık Yönetimi çözümünün işletmelere sunmuş olduğu en temel avantajlardır.

LMS – Eğitim Yönetimi

Workcube Eğitim Yönetimi ile çalışan, partner ve hatta müşterileriniz için eğitimler planlayabilirsiniz. Eğitim Yönetimi ve e-Learning modülü kurumların tüm eğitim faaliyetlerini merkezi olarak yönetmesini, online eğitimlerini kolaylıkla gerçekleştirmelerini sağlar.

E-Devlet

Workcube Catalyst e-Devlet Çözümleri, Gelir İdaresi Başkanlığı e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv uygulamalarına tabi olan Workcube müşterilerine tüm e-Dönüşüm entegrasyonlarında eksiksiz çözüm sunar.

BI – Analiz ve Raporlama Aracı

Kullanıcıların farklı veri kaynaklarını kullanarak konsolide ve yüksek performanslı raporlar üretmesine olanak sağlar..

SUBO – Abonelik

Workcube Catalyst Abonelik Yönetimi, abonelik sistemiyle çalışan firmanızın tüm müşterileriyle olan abonelik sözleşmelerini, ilişkilerinizi, abone bilgilerinizi, abonelik bazlı hizmet ve ürünlerinizin faturalandırılmasından sevkiyatına tüm süreçleri etkin bir biçimde yönetmek için ihtiyaç duyduğunuz tüm bileşenleri size sunar.

POS – Perakende

Workcube Catalyst POS çözümü, başta perakendeciler olmak üzere, perakende kanalından, internet üzerinden ve POS cihazı ile satış yapan tüm işletmelerin kredi kartı ile satış, on-line satış, on-line alışveriş, on-line fiyat ve yazar kasa ile satış verisi alışverişini etkin bir şekilde yönetmesini sağlar.

B2B & B2C

Workcube Catalyst B2B&B2C Çözümü size kurumunuzdaki Catalyst ERP, CRM, LMS, HR, Proje yönetimi gibi çözümlerinizle birebir entegre çalışan web siteleri, e-ticaret siteleri, bayi-tedarikçi portalleri, eğitim siteleri, İK-Kariyer portalleri, dışa açık proje yönetim portalleri yaratma ve yönetme imkanı sunar.

Dijital dünyaya adım atmanız için bir kaç neden!

  • Teknolojik ve rekabetçi olmak
  • İşletmenizin tüm kaynaklarını daha verimli kullanılmasını sağlamak
  • Dijital dönüşüm ile  işletmenizi günün rekabet şartları ile  baş  edebilecek düzeye  getirmek
  • Tekrarlayan ve birbirinden kopuk süreçleri  entegre ve bütünleşik bir yapıda çalışır hale getirmek
  • Şirketinizin, ekibinizin   performanslarını anlık olarak takip edebilmek
  • Standart iş yapış biçimleri işinize, sektörünüze uymuyorsa özelleştirme yapabilmek
  • İç denetim kriterlerini uygulayabilmek kontrol noktaları kurabilmek
  • Mobil iş yapabilmek
  • Ekosisteminizdeki tüm iş ortaklarınız ile aynı dili konuşan ortak
  • alt yapıda çalışabilmek
  • Kişiye değil sisteme bağlı iş yapabilmek.
  • Turquality vb desteklerden faydalanabilecek şeffaf ölçülebilir  izlenebilir bir yapıya geçmek
  • E- fatura, e –arşiv, e-dönüşüm uygulamalarından yararlanmak
  • Birden fazla şirketinizi , farklı ortaklıklarınız bir grup altında toplamak
  • Web den satış yapmanın,omni channelin gücünden yararlanmak  B2B ,B2C Siteleri hayata geçirmek
  • Kurumsal hafızanızı oluşturabilmek
  • Muhasebe, finans sistemleri var artık CRM, HR, LMS ye de geçmenin tam zamanı

Bize  zaman ayırın gelip işletmenize  en uygun en optimal çözüm ile değer katmaya bugünden başlayalım.

Demo Talebi